Aktuálně 50363 nabídek práce!

Nabídka práce: Financial Accountant SSC, Praha

Pozice: 
Financial Accountant SSC
Zaměstnavatel: 
Landis+Gyr s.r.o.
IČO: 
26688093
Oblast (okres, kraj): 
Praha
Obor práce: 
Administrativa
Nejnižší požadované vzdělání: 
Vysokoškolské
Typ pracovního poměru: 
Plný úvazek
Změněná pracovní schopnost: 
Ne
Mzda: 
45000
Popis práce: 

Felixová Andrea, e-mail: andrea.felixova@landisgyr.com
Pozice: Financial Accountant SSC

Zaměstnanec bude dodržovat stanovené postupy a pokyny pro přesné vedení finančních záznamů a transakcí organizace.Provádět přidělené denní účetní zápisy a další finanční transakce v souladu s účetními zásadami tak, aby hlavní kniha byla přesná a aktuální.
Shromažďovat a sestavovat jednoduché finanční informace a pomáhat vedoucím účetním při přípravě přesných a včasných finančních zpráv a účetních výkazů pro vedení společnosti. Tyto zprávy mohou zahrnovat výkazy zisků a ztrát, rozvahy (částečně), výkazy odpisů, peněžní toky, seznamy dlužníků a věřitelů, splátkové kalendáře, regulační zprávy a podání.

Závazky
- Zpracování účetních dokladů (faktura / dobropis / ostatní)
- Kontrola a zamítnutí neshodných dokladů (právní + DPH)
- Správa výjimek a nesrovnalostí
- Připravit návrh platby a nahrát do elektronického bankovnictví
- Řešení upomínek / dunningových dopisů
- Odpovídat na žádosti o výpis z účtu, zpracovávat dotazy na dodavatele/interní dotazy a udržovat kmenová data
- Navrhovat časově rozlišené výdaje
- Odsouhlasování vnitropodnikových faktur a vnitropodnikové časové rozlišení
Cestovní výdaje
- Zaúčtování výkazu výdajů na účet zaměstnance
- Načtení datového souboru ze systému T&E do systému SAP
- Vyřizování dotazů zaměstnanců týkajících se T&E
Pohledávky
- Zpracovávat platby přijaté na bankovní účet (příchozí bankovní převody)
- Provádět odsouhlasení přijatých plateb, faktur a účtů zákazníků.
- Odsouhlasovat nepřidělenou hotovost
- Vypočítat časové rozlišení nedobytných pohledávek
- Vést účty věřitelů
- Srovnávat výpisy od zákazníků
- Provádět činnosti spojené s vymáháním pohledávek (omlouvání, upomínky, telefonáty).
- Spravovat pohledávky mezi společnostmi
Mezipodnikové účetnictví
Plánování peněžních toků
Udržovat pracovní pokyny, školicí materiály a procesní dokumentaci
25 dní dovolené a 3 sick days
- flexibilní pracovní doba
- stravenky
- karta Benefity Cafeteria s měsičním nabíjením bodů
- příspěvek na zdravotní pojištění a penzijní připojištení

Kontakt na zaměstnavatele

Kontaktní osoba: 
Andrea Felixová
Telefon: 
E-mail: 
Počet zobrazení inzerátu: 
107×